:: Technická podpora

Technická podpora

Vážený uživateli výrobků TEDIA®,

věříme, že jste s našimi výrobky spokojen a fungují podle Vašich představ. Věnujeme velké úsilí zkvalitňování všech procesů tak, aby každý výrobek od vývoje až po výstupní kontrolu plnil bezezbytku očekávané vlastnosti. Pozornost věnujeme i rozsahu a úplnosti doprovodné dokumentace.

Pokud se však i přes všechna opatření objevily problémy nebo nejasnosti, můžete se obrátit na technickou podporu s dotazem bez ohledu na skutečnost, kde a kdy jste výrobek zakoupili.

Abychom vše usnadnili, doporučujeme dodržet následující postup:

Pokud ani pak nedoje k nápravě a rozhodnete se obrátit na technickou podporu, zvažte prosím, zda lze problém řešit telefonicky. Zejména v případech nejasností s tvorbou vlastních programů nad dodávanými ovladači je prakticky nemožné poskytnout efektivně radu po telefonu.

Rozhodnete-li se nás kontaktovat telefonicky, připravte si předem:

V e-mailu uveďte zejména:

Důležité upozornění

Před kontaktováním technické podpory se vždy ujistěte, že používáte poslední uvolněné verze ovladačů. Podporu nelze poskytovat na zastaralé verze.

Kontaktní spojení

e-mail: podpora_daqtedia.cz podpora pro ovladače DAQ PCI/PCIe karet a DAQ USB modulů
scopewintedia.cz podpora pro uživatele programu ScopeWin
podpora_2tedia.cz podpora pro výrobky a ostatní software
telefon: +420 373 730 426 společné telefonní číslo pro technickou podporu
fax: +420 373 730 420 společné faxové číslo pro technickou podporu